miercuri, 16 septembrie 2009

Despre valoare în meseria de blogger


Am promis că nu mai scriu despre asta, dar iarăşi nu mă pot abţine. Nu, nu m-am mai înjurat cu nimeni, nici nu am mai fost banat de pe vreun blog celebru. Dar, răsfoind pe aici, iată peste ce dau. Cică interviu cu unul din cei mai tari bloggeri, nu-i dau numele, să-l denumim Sozo.Am mai scris despre el în

Interviul aici:

Trecând peste faptul că omul se laudă că a refuzat o ofertă de 300.000 de coco pentru minunatul său blog, să spicuim puţin din inteligentele debitări:

“Poate o să am eu un accident, poate zece blog­geri vom merge la munte şi cădem cu autobuzul şi moare blogosfera. Sunt zeci de posibilităţi”.

Nu doresc sta nimănui, dar fi sigur că nu moare blogosfera într-un aşa nefericit caz. În cel mai rău caz poate se curăţă. De prea multă modestie.

Vali Petcu spune că, în viitor, cu blogurile se va întâmpla, în linii mari, ce s-a întâmplat cu presa: vor exista câţiva puternici, res­tul vor spune că sunt quality sau chiar top quality, din cauză că nu pot concura cu ceilalţi.

Ca să folosesc o expresie consacrată deja: m-ai dat jos de pe căcatTM. Deci voi ăştia “puternici” sunteţi quantity. E bine că recunoşti. Urmează confirmarea:

Răspunsul la întrebarea “ce mai înseamnă conţinut valoros” a venit ime­diat: “Conţinut valoros este conţinutul pe care oamenii care au bani vor să-l citească”.

Aşa frate. Am bani, am valoare. Ce cultură? Ce umor? Oamenii cu bani nu vor să citescă porcării de genul ăsta. Să le dăm deci ce vor ei ca să ne dea ce vrem noi: BANUL.

Trist. Sper să nu ajung aşa. Dacă totuşi o să ajung, vă dau voie ca atunci când mă vedeţi pe stradă să îmi trageţi un glonţ în cap. Pe bune.

4 comentarii:

  1. individu' asta are atat de multe fumuri prin cap incat ma mir ca mai poate vedea tastatura. Ceva in genul unei pitzipoance proaspat scapata la pula bogata. O sa ii treaca. Eu cred ca in curand.
    Sunt curios cum de are atatia "unici" care sa ii citeasca postarile mediocre. Nevermind mi-a trecut (curiozitatea).

    RăspundețiȘtergere
  2. Porcusorul Radioactiv17 septembrie 2009 la 15:54

    Pana mea, nici eu nu stiu de ce mai scriu despre chestiile astea. Tot timpul imi promit sa ignor. Dar ma enerveaza prostia si nu ma pot abtine.

    RăspundețiȘtergere